Turizmo paslaugų įsigijimo sąlygos

 

1. AGENTAS įsipareigoja parduodant kelionę ar turizmo paslaugas, suteikti klientams tikslią ir neklaidinančią informaciją apie kelionių ar turizmo paslaugų programas, kelionių ar turizmo paslaugų teikimo sąlygas, tvarkaraščius, aptarnavimo sąlygas, mokėjimų tvarką, kelionei būtinus ir tinkamus dokumentus bei kitą informaciją, nurodytą LR turizmo įstatymo 7 straipsnio 2 ir 5 dalyse. Nedelsiant suteikti KLIENTUI visą iš ORGANIZATORIAUS gautą informaciją apie pasikeitusias sutarties arba kitas jos vykdymui reikšmingas sąlygas.

2. Sutarties nutraukimo atveju, kai atsiranda pateiga grąžinti turistui visus ar dalį už kelionę sumokėtų pinigų, pinigai turi būti grąžinti į turisto nurodytą sąskaitą per 10 darbo dienų nuo sutarties nutraukimo.

3. KLIENTAS, įsigydamas kelionę kelioniuekspresas.lt, privalo suvesti duomenis, kurių reikalauja sistema, patikrinti krepšelio informaciją ir įsitikinti, kad ji teisinga, sutikti su sutarčių sąlygomis, kad apmokėjimas galėtų būti įvykdytas.

4. Mokėjimas vykdomas mokėjimų sistemoje www.paysera.lt. Gavus www.paysera.lt atsakymą apie sėkmingą apmokėjimą, Klientui išsiunčiami dokumentai jo nurodytu el. paštu. Jei manote, kad negavote visos reikalingos informacijos, rezervacijos patvirtinimo, apmokėjimo sąlygų ar kt., susisiekite su mumis.

5. Po užsakymo patvirtinimo, įsigijus kelionę, iškart įsigalioja ORGANIZATORIAUS sąlygos ir taisyklės.

6. Kelionės duomenų keitimas, kelionės paketo grąžinimas yra vykdomi pagal ORGANIZATORIAUS numatytas TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGAS.

7. Kelionių agentūra laikosi nuostatos, kad įsigydamas kelionę KLIENTAS susipažino ir sutiko su Pagrindinėmis vežimo oru sutarties sąlygomis, Turizmo paslaugų teikimo sutarties sąlygomis.

8. Keleivis patvirtina, kad susipažino su pateiktomis sąlygomis  ir suprato visas jos nuostatas bei informavo kitus keleivius - naudos gavėjus, kad  kelionės paslaugų užsakymas  yra vykdomas  tik pagal šiose ir ORGANIZATORIAUS sąlygose nurodytas taisykles  ir visi  keleiviai privalo jas vykdyti.

9. Kilus bet kokiems klausimams ar neaiškumams skambinkite mums telefonu +370 6 95 16016 (I-V  09:00 – 18:00).

 

PRETENZIJOS

 

Jeigu turite nusiskundimų dėl „Kelionių Ekspresas“, UAB, pretenziją, pasirašytą ją teikiančio asmens, kartu su dokumentais, pagrindžiančiais jos pagrįstumą, pateikite el. paštu info@kelioniuekspresas.lt arba registruotu laišku adresu: „Kelionių Ekspresas“, UAB, Vytenio g. 42A. Pretenzijos nagrinėjamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

Prašymą/skundą dėl mūsų platformoje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai Vilniaus g 25, 01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

 

Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku